Body Building

Masz dość niskiej wagi i wątłego wyglądu? Masz wrażenie że robiłeś już wszystko, a efektów jak nie było tak nie ma? Czujesz poirytowanie gdy inni osiągają lepsze efekty mniejszym nakładem sił?! Wypróbuj trening który pozwoli Ci uzyskać wymarzoną sylwetkę. Trening nastawiony na przyrost masy mięśniowej, w którym wykorzystujemy specjalnie dla Ciebie dobrane metody treningowe, z których do tej pory korzystali wyłącznie kulturyści.

×

Body Fat Loss

Autorski program treningowy, który sprawdziłem na sobie zanim pokazałem go światu. Doskonale dobrane ćwiczenia uderzające w najbardziej znienawidzoną tkankę na świecie TŁUSZCZ. To ta tkanka sprawia że na plaży, basenie czujemy się nieatrakcyjnie i tracimy pewność siebie. W treningu wykorzystujemy najważniejszą zależność pracy organizmu w komforcie tlenowym co powoduje korzystanie z rezerw tłuszczowych pośrednio wpływając na utratę zbędnego balastu.

×

Be Fit

Siła Strongmena, szybkość sprintera, sprawność gimnastyka i wydolność maratończyka. Niemożliwe? Jak myślisz dlaczego zawodnicy trenujący sporty walki są tak sprawni i wytrzymali? Poznaj tajemnice ich treningów!!! Wykorzystujemy najnowsze trendy treningowe taśmy TRX, crossfit, kettlebells a wszystko oparte o stary i sprawdzony trening siłowy. Trening który proponuję ukierunkowany jest na poprawę sprawności fizycznej i ogólnego samopoczucia.

×

Be Sexy

Wyobraź sobie swoją perfekcyjną sylwetkę! ON- Niech zgadnę płaski wyrzeźbiony brzuch, szerokie ramiona i duża klatka piersiowa? ONA- Smukłe nogi, kształtne pośladki, delikatnie zarysowany brzuch? Jak to osiągnąć? Tylko i wyłącznie trening szyty na miarę.

×

Be Strong

Trening z wykorzystaniem metod ciężko-atletycznych, z których korzystają trenerzy większości dyscyplin sportowych w celu budowania siły mięśniowej przed sezonem a także w trakcie. Trening skierowany wyłącznie dla osób nastawionych na bicie rekordów i poprawę własnych wyników sportowych. Może trening będzie ciężki ale życie już zawsze będzie lekkie!

×

Be Healthy

Chcesz wrócić do zdrowia po kontuzji czy przewlekłej chorobie? Czas abyś odrzucił przekonanie że apteka to jedyne miejsce, w której możesz znaleźć lekarstwo na wszystko. Chcesz uwolnić się od bólu kręgosłupa i przewlekłego zmęczenia? Mam dla Ciebie lekarstwo tak stare jak świat… Program Be Healthy to układ ćwiczeń kompensujących bóle kręgosłupa i przywracający siły witalne, wykorzystujący stare lekarstwo jakim jest ruch.

×
Myślę, że śmiało mogę powiedzieć że sport to moje życie!

Jestem z nim związany od zawsze, trenując z sukcesami w czasach juniorskich takie dyscypliny jak lekka atletyka, piłka nożna oraz siatkówka. Już wtedy podjąłem decyzję, że moją pasję chcę przekuć w styl życia i przekazać innym.

Od kiedy pamiętam interesował mnie człowiek, jego motoryka a także to dlaczego niektórzy ludzie osiągają bardzo dobre wyniki sportowe, równolegle wymarzoną sylwetkę…kiedy inni jedynie marząc o tym pozostają niezmiennie w tym samym miejscu..

Jedyną drogą do zgłębienia tej wiedzy było podjęcie studiów na Wrocławskiej Akademii Wychowania Fizycznego, której jestem absolwentem.

Był to czas, w którym z pełnym zaangażowaniem chłonąłem wiedzę z zakresu metod treningowych jak również doskonale poznałem anatomię i fizjologię człowieka, co pozwala spojrzeć na proces kształtowania sylwetki z dużo szerszej perspektywy. W okresie studiów zdobyłem uprawnienia trenerskie - Trener II klasy kulturystki i ćwiczeń siłowych oraz instruktora piłki siatkowej.

Od ponad 5 lat nieprzerwanie szlifuję umiejętności związane z doskonaleniem metod treningowych w sportach siłowych. W tym czasie widziałem jak w moich Podopiecznych, po kilku sesjach treningowych wzrasta pewność siebie, charyzma i poczucie własnej wartości! Na własne oczy obserwowałem jak dzięki treningom zwiększają efektywność w pracy, jak skutecznie na rzecz wysiłku fizycznego porzucają nałogi i złe nawyki z którymi zmagali się sami od dawna. Przedstawiciele zawodów, w których stres to codzienność wyładowywali negatywne emocje podczas treningów poprawiając tym samym swoje relacje z bliskimi.

Podstawowe zasady jakimi kieruję się w pracy to: indywidualne podejście, ciekawe i urozmaicone treningi, precyzyjne określenie potrzeb i oczekiwań Podopiecznego, profesjonalne i całościowe podejście do przygotowania fizycznego (dieta, trening, odnowa biologiczna), bezpieczeństwo podczas wykonywania ćwiczeń, wspólne dążenie do założonego celu (systematyczne monitorowanie zmian zachodzących w organizmie).

Uważam, że nadszedł czas by Trener przestał kojarzyć się z katem, a siłownia z salą tortur- wysiłek fizyczny to jedynie metoda na osiągnięcie wielopłaszczyznowych rezultatów! Liczą się relacje międzyludzkie, zaufanie do coach’a a tym samym jego umiejętności. Żeby rozpalać w ludziach entuzjazm i zaangażowanie do treningu samemu trzeba płonąć entuzjazmem i emanować pozytywną energią. Taką postawę prezentuję podczas pracy z ludźmi.

  • Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć. Napoleon Hill
  • W konfrontacji strumienia ze skalą, strumień zawsze wygrywa - nie przez swoją siłe, ale przez wytrwałość. Budda
  • Motywacja jest tym, co pozwala Ci zacząc.
    Nawyk jest tym, co pozwala Ci wytrwać. Jim Ryun
  • Trzeba się nauczyć ponosić porażki. Nie można stworzyć nic nowego, jeżeli nie potrafi się akceptorwac pomyłek. Charles Knight
  • Potykając się, można zajść daleko; nie wolno tylko upaść i nie podnieść się. Goethe
  • Jeśli jesteś dobra piłka, to im silniej Cię uderza, tym wyżej się wzniesiesz Tristan Bernard
  • Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć. Napoleon Hill
  • W konfrontacji strumienia ze skała, strumien zwsze wygrywa - nie przez swoją sięe, ale przez wytrwalość. Budda
  • Motywacja jest tym, co pozwala Ci zacząc.
    Nawyk jest tym, co pozwala Ci wytrwać. Jim Ryun
  • Trzeba sie nauczyć ponosić porażki. Nie można stworzyć nic nowego, jeżeli nie potrafi sie akceptorwac pomyłek. Charles Knight
  • Potykając się, można zajść daleko; nie wolno tylko upaść i nie podnieść się. Goethe
  • Jeśli jesteś dobra piłka, to im silniej Cie uderza, tym wyżej się wzniesiesz Tristan Bernard
  • Pakiet I
  • 120 PLN
  • 1 trening personalny
  • konsultacje trenersko-dietetyczne
  • pomiar składu ciała
  • Zapisz się
  • Pakiet II
  • 250 PLN
  • 1 trening personalny - instruktażowy
  • rozpisanie programu treningowego
  • porada dietetyczna
  • dobór suplementacji
  • pomiar składu ciała
  • Zapisz się
  • Pakiet III
  • od 440 PLN
  • 4-20 treningow personalnych
  • monitorowanie programu treningowego
  • program dietetyczny
  • dobór suplementacji
  • pomiar składu ciała
  • pomiary antropometryczne
  • dostęp do profilu klienta na stronie www
  • Zapisz się

Skontaktuj się ze mną:

Zapraszam do skorzystania z poniższego formulaża kontaktowego.

Telefon509 371 682

E-Mail trener@mateusz-kokoszka.pl

Mateusz Kokoszka
Mateusz Kokoszka

Andrzej Poltoranos

frontend / graphics / photo

kontakt: andrzej.poltoranos@gmail.com

×